ياسمين عز تثير الجدل من جديد بعد تصريحاتها عن ياسين بونو
ياسمين عز تثير الجدل من جديد بعد تصريحاتها عن ياسين بونو

 ظهرت الإعلامية ياسمين عز في برنامجها  كلام الناس وقدمت حلقة غريبة جدًا، وكانت ترتدي تيشيرت دولة المغرب، فهي تحتفل بتأهل ووصول الأسود الأطلسي إلى نصف نهائي كأس العالم وقد قالت العديد من التصريحات العجيبة عن ياسين بونو وسوف نوضح ذلك بالتفصيل في هذا المقال.

ياسمين عز تثير الجدل من جديد بعد تصريحاتها عن ياسين بونو

تحدثت المذيعة ياسمين عز في برنامج كلام الناس عن حارس المنتخب المغربي وهو ياسين بونو قائلة” نداء بقى وطلب بسيط كده من حبايبي حبيباتي بعض البنات.. لازم نقول بعض على طول. اللي مقطعين نفسهم على الحارس المتألق ياسين بونو بقالهم كام يوم كده الحالة مش طبيعية، سيبوا الراجل يركز في شغله يا ما شاء جماعة، مش كده يا جماعة، أيوه الولد وسيم وجان ما شاء الله طول بعرض ويستاهل ياخد لقب رجل كأس العالم كله مش رجل ماتش امبارح بس ولكن الراجل مرتبط ومتجوز ومخلف”

كما قالت أيضًا” أرجوكم يا جماعة سيبوا الراجل في حاله، واللي أعرفه برضه، أو اللي كلنا عارفينه ولو انتوا ما تعرفوش أنا بقولكوا إنه بيحب مراته وبيموت فيها فعيب يا جماعة وما يصحش الكلام اللي انتوا عمالين تكتبوه والرسايل اللي عمالين تبعتوها له، أو لمراته، هتقولولي عرفتي ازاي؟ عرفت إنكم بتبعتوله وبتبعتوا لمراته”.

تصريحات المذيعة ياسمين عز عن الأسود الأطلس

هنأت ياسمين عز الأسود الأطلس بوصوله الى نصف نهائي كأس العالم قائلة” الله يحفظك سي وليد الركراكي، ربي معك يا حكيمي أنت وزياش ومرابط، والله مزيان يا زلزولي، ونحبك بالزاف يا بونو، سير خوي أوناحي سير، هذه بداية وما زال وما زال”

قد يهمك أيضاً :-

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *